Tenhle článek jsem zjevně minul, tak jen doplnění. Sám o sobě je dobrý, s jedním "ale..." - příklad je strašně zmatečně napsaný. Jména se v ní vyskytují bez vysvětlení, o koho jde, a musím si složitě domýšlet, kdo je hráčská postava, jak spolu souvisí NPC, co se skutečně odehrálo a co bylo jen odvyprávěno, atd.
po přečtení mě napadla ještě další věc - závěr článku trochu vyznívá tak, že je vlastně celkem jedno, koho k protivníků hráčské postavy zlikvidují, protože dokud příběh neskončí, vždycky se objeví další a další záporák, který bude stát proti nim, a obvykle bude mít o důvod víc je zabít. A skoro to vypadá, jako by hráči neměli možnost kalkulovat s tím, že zabijou (ze svého pohledu) hlavního záporáka s tím, že uřízli hlavu celé organizaci, jejíž likvidace bude následně snazší, nebo naopak že odstranili největšího magora, který pil krev i svým podřízeným, a tak se s jeho nástupcem budou moct dohodnout na ukončení sporů nebo koexistenci, či dokonce spolupráci.